I feel like writing about my ayah. The one and only sweetest ayah of mine. I adore his friendship with his fellow friends back in Sekolah Menengah Sains Pulau Pinang (now known as Sekolah Menengah Sains Tun Shed Sheikh Shahabuddin). The last time they had their reunion of their batch at my place in Temerloh, I treasured the meaning of friendship which runs through thick and thin. True friends are hardly found. True friends will never fade away. They listen to you earnestly. That's what true friends are for.
May Allah bless their friendship here and hereafter. May Allah grant them najah in life, saadah in soul and jannah in afterlife.
I love you Ayah.
(Pictures: During their reunion at my place on 070707. Courtesy to Uncle Wan)
And I have this good true friend of mine whom I have known for barely 6 years. Who cares after me. Who I trust 200%. Who I can freely advise, get mad of and vice versa he does the same on me. The one who I respect and regard as my dearest big brother. May Allah bless him forever. I mean it Abang Khairil! (Dia tak bagi popularkan dia, tapi saya tak kira. Jahatnya saya! Tu lah. Buat lagi muka clown. At least not in that cheap Friedster, right?)
May Allah bless their friendship here and hereafter. May Allah grant them najah in life, saadah in soul and jannah in afterlife.
I love you Ayah.
(Pictures: During their reunion at my place on 070707. Courtesy to Uncle Wan)
And I have this good true friend of mine whom I have known for barely 6 years. Who cares after me. Who I trust 200%. Who I can freely advise, get mad of and vice versa he does the same on me. The one who I respect and regard as my dearest big brother. May Allah bless him forever. I mean it Abang Khairil! (Dia tak bagi popularkan dia, tapi saya tak kira. Jahatnya saya! Tu lah. Buat lagi muka clown. At least not in that cheap Friedster, right?)



19 comments:
yay ! first to comment.
ahaks!
teruja melihat. rase cam nak curik jek gambo tuh.
bule x?
Salam,oh..those,m..ok
I'm happy for u too:)
Ryn:
behave..behave.. :p ramai yg melihat ni. heheh.
Anon:
haiyya.... dont get me wrong ok. he is MY DEAREST BIG BRO. kan abg khairil kan?
Salam Sarah sayang..
he he he..
Nak tuttt jugak.
hahak!!
Semoga semua dalam entri ni di rahmati Allah.
aminnn..
*sengeh-sengeh*
skali click gambo to enlarge,mmg muke cam clown :|
adehhla -.-!
wah wah... abang khairil itu class mate saya,.. juga telah mengenalinya selama 6 tahun...he's a very nice guy!.....a guy u can trust :)
sarah , al-fatihah for ur lost...
Salam,kelihatan segar,alhamdulillah
oh itulah (abang) khairil,I can c he is a very gud abang to you
friendship is so meaningful,really
ks n ki. sama serasi, sama padan. :p
Cik Ati:
hanya cik ati memahami sy skrg ni!
terima kasih cik ati!
sy janji akn story mory kt cik ati ok. *sengih sengij jgk*
Ryn Sayang:
haaaa...tu la.. sy dh cakap kt dia. haha. gambar candid. camni la jd nye.
Hannan:
iye. iye. sgt setuju. a guy we can torture2 smtimes. ups!
Oneib:
yes. inilah abg sy yg lg sorg tu (coz u hv met the other 1) :)
Syam:
haaa. tu mula la tu ye. as stated above, dont get me wrong by posting the pic okes ;)
yeah, true friends indeed. :)
Sarah sayang..
Huhu..
Ok.. Nanti bila Sarah ada kelapangan..
kita story mory ek..
Jaga diri baek-baek :)
Tirah:
a friend in need is a friend indeed :)
Cik Ati Sayang:
oke.. later.. sy email lg eh.. sronok plak email2 gini. klasik! hehe
did i miss something?heh
eyh, Sarah..sy belum ucap... Eid Mubarak! Kullu 'am wa antum bikhair
er, belum terlambat, kan?
asalkan bahagia...hihi
Adilin:
Salam wbt. lama x dgr kabar. sorry x terbalas2 lg mesej yg lama tu. u hv missed nothing! jgn salah faham. u know us rite. eid mubarak. smga aidilfitri yg lalu membawa kita pilang kpd fitrah yg sebenar. sorry jgk x sempat wish on time. was so bz during raya festive tu. maybe this winter break sy nak ke germany. dlm plan. insya allah.
Salam. Mana pic abg kahiril. letak lah dlm blog. he he he
Alam:
Salam. tu yg pakai baju hijau sebelah sy tu tu tu tu. yg muka dia senget2kan mcm clown tu tu tu tu :)
salam ..hows raya? best tak? Yea..masa raya kat msia ada iklan nih..sungguh menyentuh perasaan...pasal anak lelaki ngan abah dia..abah dia bertanya pasal burung..berulang2..then anak dia marah..lepas tu abah dia suh baca diary ibunya..cerita perihal si anak masa kecil yg pernah bertanya pasal burung berkali2..si abah dgn sabar menjawab soalan yang sama ...
moral of the story..fikir la sendiri..kasih ibu membawa ke syurga, kasih ayah...lupa plak ekeke
waaahhh comel sungguh sarah dan abang khairil. ehem ehem. ngeheheheeheh.
eh takde org marah ke? hehe. sarah, berbahagialah!!!! u know what i mean!!!!!!!!! *jeles*
Arsaili:
Ayah:burung apa?
Anak:burung murai.
Ayah:burung apa?
Anak:burung murai.
Ayah:burung apa?
Anak:burung murai.
Ayah:burung apa?
Anak:burung murai.
Ayah:burung apa?
Anak:burung murai.
Ayah:burung apa?
Anak:burung murai.
hehehe. sy pun dh tgk dh. menangis...
Amani:
ada! ngeehee~ thnk u amani! *hug*
Post a Comment